+18! Felelőtlen kutyatartó miatt halt meg a cica!

Az 16.kerulet.ittlakunk.hu egyik olvasója elképesztő hanyagságról és felelőtlenségről értesítette a portált, amiről cikkben is beszámoltak...

Az 16.kerulet.ittlakunk.hu egyik olvasója elképesztő hanyagságról és felelőtlenségről értesítette a portált, amiről cikkben is beszámoltak. Beszámolunk róla mi is, hiszen az eddigi információk alapján rendezetlen a helyzet. Sajnos egy cica pusztult el, vagy máshogyan fogalmazva cicát ölt meg a kutya. :-( 
forrás:16.kerulet.ittlakunk.hu
Egy szörnyű esetről írt olvasónk: egy póráz nélkül sétáltatott kutya megölt egy cicát a Baross utcánál: "Kedves XVI. kerületi, árpádföldi lakosok! A Baross u. 266. szám előtt megtámadta ezt a kis cicát egy fehér nagytestű (talán bull terrier) kutya, akit egy fiatal lány póráz nélkül sétáltatott az utcán. Szájkosár volt nála, de a kezében és nem a kutyán. Az ottani lakosok és én is számon kértük a lányt, hogy ezt mégis hogy gondolja, hogy merészel egy ilyen fajta kutyát póráz nélkül sétáltatni, a válasza az volt, hogy nem szokott megtámadni senkit... Aztán, mint aki jól végezte dolgát, továbbállt. Én odasiettem a cicához, de már sajnos nem élt, így csak fotót tudtam róla készíteni, hátha valaki felismeri. Később láttam, hogy egy férfivel visszajött, lehet, hogy az apja volt, aki egy kosárba betette és a Rozsos utca felé elmentek. Mivel én nem itt lakom, csak a kerületben dolgozom, így nem tudtam, hogy kit hívhatok ezügyben. Úgy gondolom, hogy ezt nem lehet ennyiben hagyni, hiszen akár egy kisgyereket is megtámadhatott volna! A képért elnézést!" - írta Ildikó.
Aki látta az esetet, ismeri a kutya gazdáját, kérjük, jelezze a rendőrségnek!

Related

Kutyavilág 4857351851310089914

Kövess!

item