Összeégett a kutyus

A történet nem mostanában esett meg, viszont mivel azóta sem találkoztam vele magyar portálokon (igaz célzottan nem is kerestem) szánnék ...

A történet nem mostanában esett meg, viszont mivel azóta sem találkoztam vele magyar portálokon (igaz célzottan nem is kerestem) szánnék rá pár sort. Főleg azok számára lesz érdekes, akik nem olvasták akkor. 2009 őszén egy autósbolt gyulladt ki az USA-ban Grenadában, Kalifornia államban. 
A bent lévő nő valószínűleg öngyilkossági szándékkal gyújtotta magára az üzletet. Vele volt kutyája is. A "kedvenc" testének csaknem 60%-a megégett. Ilyen nagy felületű égésnél már nagy arányban halálos a végkimenetel.

Mivel nagy visszhangja volt az "embertelen" esetnek, mindent megtettek a kutya megmentéséért. Sikerrel is jártak, sőt a kezelések alatt többen is jelezték, hogy örökbe fogadnák, ha felépül. Érdekes módon mire tettekre kerülhetett volna sor, már senki nem állt sorba, hogy hazavigye. Bizonyára az eb élete megmentésének és az utókezelés költsége, illetve hogy gyógyszeradagolásra szorult a továbbiakban, elriasztotta a bátor jelentkezőket.

A kórházból ideiglenes állatotthonba került ahol sajnos már férőhely híján, altatásokat helyeztek kilátásba. Ezért szerveztek a számára egy akciót aminek keretén belül megpróbálták örökbe adni. Sajnos az akció lezárása után nem közölték a közzétett oldalon, hogy sikerült e elhelyezni, vagy elaltatják. Ennek is próbáltunk utána járni, hogy megtudjuk mi lett a sorsa. Sajnos még nem kaptunk választ. Amennyiben érkezik visszajelzés, közzétesszük.


Related

Kutyavilág 4413137737529151024

Kövess!

item