Own Story 1 / Állatmentés

Az kutyamentők közhasznú és elkötelezett tagjai időnként elképesztő esetekbe keverednek bele. A képen látható két kutyus nem veszélytelen ...

Az kutyamentők közhasznú és elkötelezett tagjai időnként elképesztő esetekbe keverednek bele. A képen látható két kutyus nem veszélytelen és egyben meghökkentő történetét a megmentője "tollából" olvashatod el. Fordulatait az élet szülte és itt történt Budapesten 2015 nyarán.
Ez úton is köszönjük a készségesen segítő rendőrjárőrök közreműködését!



2015.07 hóban este felé, 30 fok melegben, nap végén kacéran kacsingatva jéghideg almás cider „üdítőmre”  kaptam egy telefonhívást. Budapesten a Stadionok metró megállóban várnak a rendőrök hátha tudok nekik segíteni, mivel állatvédő szervezeteket nem értek már el. Annyit tudtam meg a , hogy német juhászkutya jellegű, nagyobb testű kutyust a metróból vezették ki a biztonsági őrök egy megálló bliccelés után. Búcsút intve a frissítőnek autóba ültem és elindultam az említett helyszínre.  Körülbelül fél óra alatt meg is érkeztem, és az a meglepetés fogadott, hogy egy kutyából kettő lett. Juhéjj!

Pillangó utca metrómegállótól a Stadionok metrómegállóig
Nagy kalandon mentek át, ugyanis a Pillangó utcánál együtt kóboroltak. Felmentek a peronra, majd a metróra Briós (a nagyobbik) felszállt. Manó a kicsi félt, szemtanúk szerint a kocsi és a peron közötti 10 cm-es nyílástól és Ő lemaradt. Ezek után Manó az utcára kiszaladva a metró útvonalát követve a következő megállóhoz futott. Két hatalmas kereszteződéssel, a piros lámpákkal, kocsikkal és kettő 3x3 sávos úton kelt át, a Hungária körúton és a Kerepesi úton. Mindössze tizenöt perc különbséggel beérte pajtiját Brióst. elképesztő, hogyan követte le a föld felett a metró vonalát.




Mit volt mit tenni, betettem őket a személy autómba és irány, chipet olvastatni. Hála Istennek mind a kettő kutya regisztrált mikro chippel volt ellátva és szerencsére egy  gazdihoz tartoztak. Így aztán azt gondoltam, hamar vége lesz. A gazdi felhívtam és jött az újabb melepi, hogy nyaralnak. Beszélgetés alatt hamar felcserélődtek a szerepek. A kedves kutyatulajdonos szerint nekem kell ilyenkor mindent megtennem az állatokért, vállalva az anyagi terheket is, mert neki erre nincs pénze a Dél Francia országi nyaralása alatt. Tőlem várt megváltást állatmentőtől, hogy helyezzem el ingyen a kutyusokat, vagy adjam át addig az Illatos útnak, vagy fizessek én panziót nekik egy hétre, mert neki erre  nincs pénze. Mondani se kell, hogy kicsit felszaladt a pumpám. Határozottan letisztáztam a kompetenciákat és a felelősség kérdését is. Végül elszállítottam őket egy kutya panzióba, meghiteleztem az árát is és 5-6 nap múlva mikor jött a gazdi haza a nyaralásból a panzióból haza vittem a "kedvenceket". Meg akartam győződni a körülményeikről, ami hozzá teszem nem volt rossz, csak úgy látszik könnyebb lett volna, ha ez nem kerül a gazdinak semmibe. Ha valaki felelőtlen és nem gondoskodik annak az árát miért kellene másnak kifizetnie? (üzemanyagot, pénzt, panziót) Persze ezt mosolyogva áldozzuk fel magunkat másokért, ha nem akarjuk végignézni, hogy a négylábú kedvence hogy rohan a vesztébe.

Related

Kutyavilág 457417041027388493

Kövess!

item